prestatzea#True#False#---#SN#<1> Doppler efektua eta Ohm-en legea: aposizioa vs genitiboa fisikaren terminologian.#1#1#<2> Hizkuntza tekniko-zientifikoan, nahiko ugariak izaten dira zientzilari baten deitura + izen arrunta bezalako terminoak. <3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu. <4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu. <6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da <7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu, <8> eta egia esan behar badugu, <9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko. <11> Aspaldian buruan biraka daukagun galdera hauxe da, beraz; <12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau? <14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik? <15> Gaztelaniarekiko morrontza ote? <16> Arazo honi buruzko argi-izpirik aurkitu nahian, <17> inguruko hizkuntzek nola jokatzen duten aztertu dugu, <18> nola edo halako ondoriorik ateratzeko asmoz. <19> Azterketa-eremutzat UZEIk argitaraturiko FISIKA HIZTEGIA hartu dugu, <20> euskara, gaztelania, frantsesa eta ingelesaren arteko azterketa konparatiboa burutu nahi izan dugula.#11#17#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#9###### arazo-soluzioa#True#False#---#SN#<2> Hizkuntza tekniko-zientifikoan, nahiko ugariak izaten dira zientzilari baten deitura + izen arrunta bezalako terminoak. <3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu. <4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu. <6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da <7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu, <8> eta egia esan behar badugu, <9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko. <11> Aspaldian buruan biraka daukagun galdera hauxe da, beraz; <12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau? <14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik? <15> Gaztelaniarekiko morrontza ote?#9#11#<16> Arazo honi buruzko argi-izpirik aurkitu nahian, <17> inguruko hizkuntzek nola jokatzen duten aztertu dugu, <18> nola edo halako ondoriorik ateratzeko asmoz. <19> Azterketa-eremutzat UZEIk argitaraturiko FISIKA HIZTEGIA hartu dugu, <20> euskara, gaztelania, frantsesa eta ingelesaren arteko azterketa konparatiboa burutu nahi izan dugula.#17#20#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#5###arazo#Beginning## elaborazioa#True#False#---#NS#<2> Hizkuntza tekniko-zientifikoan, nahiko ugariak izaten dira zientzilari baten deitura + izen arrunta bezalako terminoak. <3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu. <4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu. <6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da <7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu, <8> eta egia esan behar badugu, <9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko.#2#9#<11> Aspaldian buruan biraka daukagun galdera hauxe da, beraz; <12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau? <14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik? <15> Gaztelaniarekiko morrontza ote?#11#12#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#1###### antitesia#True#False#---#SN#<2> Hizkuntza tekniko-zientifikoan, nahiko ugariak izaten dira zientzilari baten deitura + izen arrunta bezalako terminoak. <3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu. <4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu.#2#3#<6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da <7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu, <8> eta egia esan behar badugu, <9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko.#7#9#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#3###### testuingurua#False#False#---#SN#<2> Hizkuntza tekniko-zientifikoan, nahiko ugariak izaten dira zientzilari baten deitura + izen arrunta bezalako terminoak.#2#2#<3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu. <4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu.#3#5#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<3> Osagai bien arteko lotura, euskaraz, bi modu desberdinetan gauzatzen dugu.#3#3#<4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez, <5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu.#4#5#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###alde batetik#Beginning## konjuntzioa#False#False#---#NN#<4> Alde batetik, hitz-elkartuen eremukoa den aposizioa deritzon baliabidea erabiltzen dugu, Doppler efektua adibidez,#4#4#<5> eta bestetik genitiboaren bidez lotzen ditugu osagaiak, Ohm-en legea kasu.#5#5#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0#alde batetik#Beginning#eta bestetik#Beginning## testuingurua#True#False#---#SN#<6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da <7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu,#6#7#<8> eta egia esan behar badugu, <9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko.#8#9#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###### konjuntzioa#False#False#---#NN#<6> Doppler efektua Doppler deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko efektu fisikoa da#6#6#<7> eta Ohm-en legea Ohm deitura zuen fisikariak ikertu eta aurkituriko lege fisikoa dugu,#7#7#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###eta#Beginning## zirkunstantzia#False#False#---#SN#<8> eta egia esan behar badugu,#8#8#<9> gure ustez ez dago arrazoirik <10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko.#9#10#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0#ba-#End#### helburua#False#False#---#NS#<9> gure ustez ez dago arrazoirik#9#9#<10> Doppler-en kasuan modu batez eta Ohm-en kasuan beste era batez jokatzeko.#10#10#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###-tzeko#End## prestatzea#False#False#---#SN#<11> Aspaldian buruan biraka daukagun galdera hauxe da, beraz;#11#11#<12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau? <14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik? <15> Gaztelaniarekiko morrontza ote?#12#15#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0#####hauxe da# lista#True#False#---#NN#<12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau? <14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik?#12#14#<15> Gaztelaniarekiko morrontza ote?#15#15#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###### lista#True#False#---#NN#<12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?, <13> zergatik asimetria hau?#12#13#<14> Bigarren osagaiak, hots, izen arruntak badu zerikusirik?#14#14#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###### lista#False#False#---#NN#<12> zergatik kasu batzuetan aposizioa eta besteetan genitiboa?,#12#12#<13> zergatik asimetria hau?#13#13#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###### metodoa#True#False#---#NS#<16> Arazo honi buruzko argi-izpirik aurkitu nahian, <17> inguruko hizkuntzek nola jokatzen duten aztertu dugu, <18> nola edo halako ondoriorik ateratzeko asmoz.#16#17#<19> Azterketa-eremutzat UZEIk argitaraturiko FISIKA HIZTEGIA hartu dugu, <20> euskara, gaztelania, frantsesa eta ingelesaren arteko azterketa konparatiboa burutu nahi izan dugula.#19#20#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#1###### helburua#False#False#---#SN#<16> Arazo honi buruzko argi-izpirik aurkitu nahian,#16#16#<17> inguruko hizkuntzek nola jokatzen duten aztertu dugu, <18> nola edo halako ondoriorik ateratzeko asmoz.#17#18#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###-tzeko asmoz#End## helburua#False#False#---#NS#<17> inguruko hizkuntzek nola jokatzen duten aztertu dugu,#17#17#<18> nola edo halako ondoriorik ateratzeko asmoz.#18#18#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###-tzeko asmoz#End## helburua#False#False#---#NS#<19> Azterketa-eremutzat UZEIk argitaraturiko FISIKA HIZTEGIA hartu dugu,#19#19#<20> euskara, gaztelania, frantsesa eta ingelesaren arteko azterketa konparatiboa burutu nahi izan dugula.#20#20#Z:\Ikerkuntza_RST\RRen patroiak\TERM_RR_GS\TERM49-GS-SU.rs3.rhetdb#0###burutu nahi izan dugu#End##