prestatzea#True#False#---#SN#<1> Paradisu zinemak / Aritz Arrizabalaga / Beta, 2014 Paradisu zapuztua Iraitz Urkulo / Berria,2015-02-01.#1#1#<2> Idazleak protagonista gris xamarra irudikatu du, 20-30 urte bitartekoa, bakar edo berezitzat jotzeko moduko ezaugarri nabarmenik ez duena eta, bere jokaeran, une oro guztiz moderatua. <3> Bizitzan eroso sentitu nahi baina bere burua etengabe atsekabetzea baino lortzen ez duten horietakoa. <4> Irakurleok hurbileko antzemango dugun testuinguru arrunt batean kokaturik, <5> liburu honek eguneroko gatazka txiki-handietatik oinarritutako istorioa eskaintzen digu. <6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik, <7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da. <8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio. <11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki. <19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, <13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du. <21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz, <22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik. <25> irakurlea epel uzteko arrisku dezente duen tonu arras moderatu batean emana. <54> Emaitza ezustekorik gabeko istorio bat da, <23> Arazo nagusia, nire ustez, gaien emankortasun zalantzazkoan eta ekintzaren bilakaera eskasean datza. <24> Hori gutxi balitz bezala, <31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen, <32> autoreak molde zeharo tradizionalak baitarabiltza : hirugarren pertsona, narratzaile orojakilea, kontaera errealista, ordenatua?#5#25#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#3###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<2> Idazleak protagonista gris xamarra irudikatu du, 20-30 urte bitartekoa, bakar edo berezitzat jotzeko moduko ezaugarri nabarmenik ez duena eta, bere jokaeran, une oro guztiz moderatua. <3> Bizitzan eroso sentitu nahi baina bere burua etengabe atsekabetzea baino lortzen ez duten horietakoa. <4> Irakurleok hurbileko antzemango dugun testuinguru arrunt batean kokaturik, <5> liburu honek eguneroko gatazka txiki-handietatik oinarritutako istorioa eskaintzen digu. <6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik, <7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da. <8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio. <11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki. <19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, <13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du. <21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz, <22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik.#5#22#<25> irakurlea epel uzteko arrisku dezente duen tonu arras moderatu batean emana. <54> Emaitza ezustekorik gabeko istorio bat da, <23> Arazo nagusia, nire ustez, gaien emankortasun zalantzazkoan eta ekintzaren bilakaera eskasean datza. <24> Hori gutxi balitz bezala, <31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen, <32> autoreak molde zeharo tradizionalak baitarabiltza : hirugarren pertsona, narratzaile orojakilea, kontaera errealista, ordenatua?#25#23#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#2###### elaborazioa#True#False#---#NS#<2> Idazleak protagonista gris xamarra irudikatu du, 20-30 urte bitartekoa, bakar edo berezitzat jotzeko moduko ezaugarri nabarmenik ez duena eta, bere jokaeran, une oro guztiz moderatua. <3> Bizitzan eroso sentitu nahi baina bere burua etengabe atsekabetzea baino lortzen ez duten horietakoa. <4> Irakurleok hurbileko antzemango dugun testuinguru arrunt batean kokaturik, <5> liburu honek eguneroko gatazka txiki-handietatik oinarritutako istorioa eskaintzen digu.#3#5#<6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik, <7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da. <8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio. <11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki. <19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, <13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du. <21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz, <22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik.#7#22#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### testuingurua#True#False#---#SN#<2> Idazleak protagonista gris xamarra irudikatu du, 20-30 urte bitartekoa, bakar edo berezitzat jotzeko moduko ezaugarri nabarmenik ez duena eta, bere jokaeran, une oro guztiz moderatua. <3> Bizitzan eroso sentitu nahi baina bere burua etengabe atsekabetzea baino lortzen ez duten horietakoa.#2#3#<4> Irakurleok hurbileko antzemango dugun testuinguru arrunt batean kokaturik, <5> liburu honek eguneroko gatazka txiki-handietatik oinarritutako istorioa eskaintzen digu.#4#5#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### interpretazioa#False#False#---#NS#<2> Idazleak protagonista gris xamarra irudikatu du, 20-30 urte bitartekoa, bakar edo berezitzat jotzeko moduko ezaugarri nabarmenik ez duena eta, bere jokaeran, une oro guztiz moderatua.#2#2#<3> Bizitzan eroso sentitu nahi baina bere burua etengabe atsekabetzea baino lortzen ez duten horietakoa.#3#3#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### zirkunstantzia#False#False#---#SN#<4> Irakurleok hurbileko antzemango dugun testuinguru arrunt batean kokaturik,#4#4#<5> liburu honek eguneroko gatazka txiki-handietatik oinarritutako istorioa eskaintzen digu.#5#5#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik, <7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da. <8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio. <11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki.#7#12#<19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, <13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du. <21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz, <22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik.#13#22#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#True#False#---#NS#<6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik, <7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da.#6#7#<8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio. <11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki.#14#12#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#6###### ebaluazioa#False#False#---#SN#<6> Trama nahiko sinplea eta egitura garbikoa izanik,#6#6#<7> funtsean pertsonaia nagusiarengan bat egiten duten hiru egoeratatik abiatzen da.#7#7#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### lista#False#False#---#NN#<8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du. <14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio.#10#14#<11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da. <12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki.#11#12#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#-4###### lista#True#False#---#NN#<8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da. <9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du.#8#10#<14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude. <15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio.#14#17#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#3###### elaborazioa#True#False#---#NS#<8> Lehena urte luzetan zehar egositako familiarekiko gatazka da.#8#8#<9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes. <10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du.#9#10#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### sekuentzia#False#False#---#NN#<9> Gurasoen etxeko tentsio-giro jasanezinetik ihesi, denek Txiki ezizenez ezagutzen duten protagonistak Hiria utzi eta Herrian hartuko du babes.#9#9#<10> Bertan, Luzia neska-lagunarekin bizitza berria hasiko du.#10#10#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### justifikazioa#True#False#---#NS#<14> Hirugarren gatazkaren erdigunean Paradisu zinemak daude.#14#14#<15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura. <16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio.#15#17#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### interpretazioa#True#False#---#NS#<15> Izan ere, izenburutik bertatik, narrazio osoan zehar agerikoa da zinemarekiko lilura.#15#15#<16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke. <17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio.#16#17#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#False#False#---#NS#<16> Are gehiago, eleberri honetan egileak zazpigarren arteari omenaldi xume bat egin nahi izan diola esango nuke.#16#16#<17> Txikiri dagokionez, astero Jon eta Txapas adiskideekin batera zinemara joan eta filmak ikustea erritual aringarria suertatzen zaio.#17#17#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### elaborazioa#False#False#---#NS#<11> Bigarren egoera gatazkatsua bere buruarekiko garatutako frustrazio-sentipena da.#11#11#<12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen, <26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki.#12#26#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### testuingurua#True#False#---#SN#<12> Zortzi urte lehenago, Txokolatea izenburuko ipuinarekin lehiaketa bat irabazi zuenetik hain zuzen,#12#12#<26> besterik idatzi ezinik dabil Txiki.#26#26#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#13###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, <13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du.#19#13#<21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz, <22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik.#20#22#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#6###### kontzesioa#False#False#---#SN#<19> Idazle protagonistaren figura euskal literatura garaikidean ezohikoa ez den arren, #19#19#<13> kasu honetan baldintza horrek, <27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du.#13#27#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#-7###### same-unit#True#False#---#NN#<13> kasu honetan baldintza horrek,#13#13#<27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz, <28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du.#27#28#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#13###### kausa#False#False#---#SN#<27> Txokolatea ipuinaren zenbait pasarte tartekatzearen ondorioz,#27#27#<28> ariketa metadiegetiko bihurria bideratzen du.#28#28#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### ebaluazioa#True#False#---#NS#<21> irakurleok gogaitzeraino. <20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz,#21#20#<22> Halere, pentsa litekeenaren aurka, gaien urritasunak eta diskurtso errepikakorrak ez dakarte ñabardura aberastasunik, are gutxiago argumentu-mailako sakontasunik.#22#22#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#1###### ebaluazioa#False#False#---#SN#<21> irakurleok gogaitzeraino.#21#21#<20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara, <30> hitz ezberdinekin adieraziz,#20#30#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#-2###### metodoa#True#False#---#NS#<20> Tamalez, pertsonaia nagusiaren hausnarketek eta deskribapenek berez nahiko urria den ekintza behin eta berriro eteten dute, ideia bera hamaika modutara,#20#20#<30> hitz ezberdinekin adieraziz,#30#30#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#9###### ondorioa#False#False#---#SN#<25> irakurlea epel uzteko arrisku dezente duen tonu arras moderatu batean emana. <54> Emaitza ezustekorik gabeko istorio bat da,#25#54#<23> Arazo nagusia, nire ustez, gaien emankortasun zalantzazkoan eta ekintzaren bilakaera eskasean datza. <24> Hori gutxi balitz bezala, <31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen, <32> autoreak molde zeharo tradizionalak baitarabiltza : hirugarren pertsona, narratzaile orojakilea, kontaera errealista, ordenatua?#23#32#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#-32###### metodoa#True#False#---#SN#<25> irakurlea epel uzteko arrisku dezente duen tonu arras moderatu batean emana.#25#25#<54> Emaitza ezustekorik gabeko istorio bat da,#54#54#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#28###### lista#True#False#---#NN#<23> Arazo nagusia, nire ustez, gaien emankortasun zalantzazkoan eta ekintzaren bilakaera eskasean datza.#23#23#<24> Hori gutxi balitz bezala, <31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen, <32> autoreak molde zeharo tradizionalak baitarabiltza : hirugarren pertsona, narratzaile orojakilea, kontaera errealista, ordenatua?#31#32#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#7###### justifikazioa#False#False#---#NS#<24> Hori gutxi balitz bezala, <31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen,#24#31#<32> autoreak molde zeharo tradizionalak baitarabiltza : hirugarren pertsona, narratzaile orojakilea, kontaera errealista, ordenatua?#32#32#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#0###### alderantzizko-baldintza#True#False#---#SN#<24> Hori gutxi balitz bezala,#24#24#<31> narrazioak ere ez du arretarik bereganatzen,#31#31#C:\RST\BER05.edu.RR.rs3.rhetdb#6######