| TERM39-GS.rs3 (11) |
| EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
| 1 | Lanbide-Heziketarako baliabide terminologikoak ematea gutxi erabiltzen eta irakasten diren hizkuntzetan: VOCALL proiektua. | GS | |
| 2 | VOCALL proiektua Europako Batzordeak sortu du Leonardo programaren babesean. | GS | |
| 3 | Proiektuaren helburua lanbide-heziketako ikasleentzako hizkuntza ikasteko baliabide batzuk sortzea da, informatika, bulego-lan eta elektronikaren esparruetan | GS | |
| 4 | eta, batez ere, gutxi erabiltzen eta irakasten diren hizkuntzetara zuzenduta, kasu honetan, irlandera, portugesa eta grekoa. | GS | |
| 5 | Gutxi erabili eta irakasten diren hizkuntzen kasuan, lexiko-banku eta terminologi bankuen moduko idatzizko baliabideak ez dira behar bezala garatu ikasleentzako laguntzatresna izan daitezkeen aldetik. | GS | |
| 6 | Eta hori gogoan hartuta, eta multimedia bidezko CALL izeneko halako egitura baten barruan, esparru horietako bitako termino teknikoekin glosario eleanitzak egin ditugu, partaideen hizkuntzetan. | GS | |
| 7 | Tresna hori, gaur egun oraindik prototipoa dena, proiektuko hizkuntza guztietarako berbera izango da, | GS | |
| 8 | eta hizkuntza nork bere kontura ikasteko tresna gisa merkaturatuko dugu, bai atzerriko hizkuntza (2H) ikasi behar dutenentzat, bai lehen hizkuntza (1H) ikasteko arazoak dituztenentzat ere, lanbide-heziketan eta aipatutako esparruetan, beti ere. | GS | |
| 9 | Artikulu honetan, terminologia eleanitza sortzeko metodologia bat proposatuko dugu, | GS | |
| 10 | orain arte izan ditugun esperientzietan oinarrituta; | GS | |
| 11 | baina tresnaren beste alderdi batzuk ere azalduko ditugu. | GS | |