| Signals | 
| eta | 32 | 
| tzeko | 29 | 
| nez | 13 | 
| baina | 11 | 
| tuz | 10 | 
| ba- | 10 | 
| bait- | 9 | 
| tzean | 9 | 
| izan ere | 8 | 
| erabili | 8 | 
| erabiliz | 8 | 
| bestalde | 8 | 
| helburu | 8 | 
| era berean | 7 | 
| gainera | 6 | 
| adibidez | 6 | 
| ondoren | 6 | 
| hala ere | 6 | 
| ta | 5 | 
| tzeko asmoz | 5 | 
| ela eta | 5 | 
| ez | 4 | 
| arazo | 4 | 
| alde batetik | 4 | 
| bada ere | 4 | 
| izan arren | 4 | 
| are gehiago | 4 | 
| tu ondoren | 4 | 
| berriz | 4 | 
| nean | 4 | 
| azkenik | 4 | 
| nahiz eta | 3 | 
| lortutako emaitzek baieztatzen dute | 3 | 
| beraz | 3 | 
| nez gero | 3 | 
| hau da | 3 | 
| horretarako | 3 | 
| 1. | 3 | 
| tzeaz gain | 3 | 
| larik | 3 | 
| halaber | 3 | 
| tzeko helburuarekin | 3 | 
| aldiz | 2 | 
| hau dela eta | 2 | 
| tzeko orduan | 2 | 
| gehientsuenetan | 2 | 
| lako | 2 | 
| gatik | 2 | 
| batetik | 2 | 
| eraginda | 2 | 
| a) | 2 | 
| helburua | 2 | 
| kasuan | 2 | 
| honela | 2 | 
| horren ondorioz | 2 | 
| teknika | 2 | 
| ba- ere | 2 | 
| tzerakoan | 2 | 
| ostera | 2 | 
| baita... ere | 2 | 
| lehenik | 2 | 
| ondorioz | 2 | 
| ere | 2 | 
| eta... ere | 2 | 
| definizioz | 2 | 
| sortuz | 2 | 
| interesa | 2 | 
| emaitza | 2 | 
| metodo | 2 | 
| bertan | 2 | 
| honez gain | 2 | 
| tu arte | 1 | 
| prozedura | 1 | 
| eta hurrengo hauetan zeutzan | 1 | 
| hamar kasutan | 1 | 
| emaitzek iradokitzen dute | 1 | 
| kasu hauetatik | 1 | 
| tu aurretik | 1 | 
| garrantzitsua irudit | 1 | 
| rekin erabili dugu... lagin atera ditugu | 1 | 
| teko | 1 | 
| kasu batzuetan | 1 | 
| horrela gauzak | 1 | 
| eta hau kontutan hartzeko | 1 | 
| lan honetan... analizatzen ditugu | 1 | 
| emaitzak | 1 | 
| baliagarria izan | 1 | 
| erdietsiriko emaitzen arabera... uste dugu | 1 | 
| lortu | 1 | 
| teko orduan | 1 | 
| emaitza positiboak | 1 | 
| ren azterketa egin zaio | 1 | 
| azken hori, gainera | 1 | 
| eta emaitza... lortu | 1 | 
| horien artean | 1 | 
| gure esperientziaren datuak aurkeztuko ditugu | 1 | 
| hasiera batean | 1 | 
| ri esker... arrakasta irizpidetzat... nabarmen hobetu | 1 | 
| eginez... bitartez | 1 | 
| eta... berriz | 1 | 
| horrenbestez | 1 | 
| eta arrakasta irizpidetzat jo | 1 | 
| gainerakoan | 1 | 
| kasu bietan | 1 | 
| honako hauek | 1 | 
| eta horrek... emaitzen alderaketa zailtzen du | 1 | 
| teknika erabiliz | 1 | 
| emaitza... erdietsi | 1 | 
| tu ostean | 1 | 
| neurtuz | 1 | 
| teko helburuarekin | 1 | 
| 13 kasuetan | 1 | 
| bestalde... ez | 1 | 
| kasuen erdian | 1 | 
| hori adierazten du | 1 | 
| urteen bitartean... aztertu ditugu | 1 | 
| horrelako kasuak | 1 | 
| n arren | 1 | 
| bidez tratatu | 1 | 
| horien artean, 6 kasu | 1 | 
| eragin nabaria | 1 | 
| n neurrian | 1 | 
| izan daiteke | 1 | 
| batetik... sahiestuz, eta, bestetik... bilduz | 1 | 
| bada... ekarri | 1 | 
| eginez | 1 | 
| bertan esaten denez | 1 | 
| eskuratu ditugun datuek... adierazten dutenez | 1 | 
| egungo gizartean | 1 | 
| eragiteaz gain | 1 | 
| alde batetik... eta bestetik | 1 | 
| n moduan | 1 | 
| teaz gain | 1 | 
| horrek dakarren | 1 | 
| hurrengo | 1 | 
| eta arrazoi ugari... dituzte horretarako | 1 | 
| hala onartzen baita | 1 | 
| baldin eta... ba- | 1 | 
| takoan | 1 | 
| esan nahi baita | 1 | 
| izan ere... bait- | 1 | 
| horiexek izango dira, hortaz | 1 | 
| aurretik#Beginning#eta... ondoren | 1 | 
| zeinak... bait- | 1 | 
| beharrizanak betetzen | 1 | 
| eta horrek esan nahi du | 1 | 
| gorago esan bezala | 1 | 
| ezta hurrik eman ere | 1 | 
| tuz gero | 1 | 
| zailtasunak eta... lorpenak | 1 | 
| aplikazio... baten bidez | 1 | 
| lakoan | 1 | 
| amaieragabeko erronka#Middle#konponbideak... arazo | 1 | 
| eta... dakarkio | 1 | 
| netik | 1 | 
| eta oraindik | 1 | 
| azken horrek | 1 | 
| hiztun ugari#Beginning#hizkuntza minorizatu... ez | 1 | 
| kasu horietan | 1 | 
| zeinen... bait- | 1 | 
| azken... urteotan | 1 | 
| alde batetik... bestetik | 1 | 
| zeinetan... bait- | 1 | 
| bi multzo... bana daitezke | 1 | 
| horren adibide gisa | 1 | 
| arrazoiengatik#End#-gatik, -lako, gatik | 1 | 
| neketsu | 1 | 
| baldintzatu | 1 | 
| beste aldetik | 1 | 
| n bitartean | 1 | 
| garrantzitsua | 1 | 
| osagai hauek | 1 | 
| ondorioa | 1 | 
| gero | 1 | 
| laburki esanda | 1 | 
| Edonola... bi mota bereizi | 1 | 
| bi... mota bereizi | 1 | 
| ingeleserako | 1 | 
| azkenekoak | 1 | 
| izanik ere | 1 | 
| eta ondorioz | 1 | 
| azken kasuan | 1 | 
| laburbilduz | 1 | 
| orduan | 1 | 
| ingeleseko | 1 | 
| euskararako | 1 | 
| adibideak gogorarazi | 1 | 
| tera | 1 | 
| horretarako, bada | 1 | 
| bailebiltzan | 1 | 
| egia da | 1 | 
| kontuan hart | 1 | 
| horrela | 1 | 
| edo, aldiz | 1 | 
| eta, batez ere | 1 | 
| z hitz egiten da | 1 | 
| gure asmoa... -tzea da | 1 | 
| zalantzari tokirik utzi gabe | 1 | 
| azken batean | 1 | 
| burutu nahi izan dugu | 1 | 
| laburbildu | 1 | 
| arakatuz | 1 | 
| ugari | 1 | 
| lehenengo kasuan | 1 | 
| lehenengo | 1 | 
| rakoan | 1 | 
| tean | 1 | 
| ikus daitekeen azaltzen duen moduan | 1 | 
| eta horrela | 1 | 
| eta... aldiz | 1 | 
| horrek esan nahi du | 1 | 
| eta egia esan ez lukete | 1 | 
| hamarkada | 1 | 
| metodologiko... aplikatuz | 1 | 
| tzeko asmoz#End#-tzeko | 1 | 
| azken urte hauetan | 1 | 
| horrela... adibidez | 1 | 
| beraz... oso aproposatzat kalifikatuak | 1 | 
| bereziki | 1 | 
| metodoa erabili | 1 | 
| motibazioa | 1 | 
| ondorio | 1 | 
| horren arrazoia | 1 | 
| baliatuz | 1 | 
| kasu | 1 | 
| rekin aztert | 1 | 
| ren ondorioz | 1 | 
| eta horrek... abantaila garrantzitsua | 1 | 
| lortutako emaitza | 1 | 
| ordea | 1 | 
| beti ere... -z gero | 1 | 
| inplementat | 1 | 
| ondoren#End#eta... ondoren | 1 | 
| horrexegatik | 1 | 
| besteak beste | 1 | 
| era honetan... aplika daitezke | 1 | 
| soluzio | 1 | 
| metodologia | 1 | 
| prozesu | 1 | 
| metodo hauen bitartez jakin ahal izan da, besteak beste | 1 | 
| eta honen ondorioz | 1 | 
| interpretatu | 1 | 
| berebiziko garrantzia | 1 | 
| helburuak lortzeko | 1 | 
| horrela, bada... bi multzo | 1 | 
| horrela, bada | 1 | 
| azken urteotan | 1 | 
| hots | 1 | 
| tzera#End#eta azkenik... -tzera | 1 | 
| garatzeko modua ere eskaintzen du | 1 | 
| hauek guztiak | 1 | 
| bestetik | 1 | 
| eta hauxe garrantzi handikoa | 1 | 
| erakusten dituzte... bait- | 1 | 
| hain zuzen | 1 | 
| horrela... lortu | 1 | 
| ahalbide | 1 | 
| ikertu nahi dugu | 1 | 
| tekniken bidez aztert | 1 | 
| batez ere | 1 | 
| emaitzak osatzen eta ulertzen dira | 1 | 
| teknika hauen guztien medio... ezagutzen dira | 1 | 
| baldintza | 1 | 
| era honetan... lor daiteke | 1 | 
| aldi berean | 1 | 
| (1) | 1 | 
| horregatik | 1 | 
| era honetan... lortu | 1 | 
| teknikaz baliatuz | 1 | 
| teknika erabili | 1 | 
| azkenik esan | 1 | 
| aurkitu | 1 | 
| prebalentzia... erakutsi | 1 | 
| honetarako... saiakera... esperimentuak burutuko dira | 1 | 
| tzea... -tzeko | 1 | 
| erantzuten dute | 1 | 
| kasu gehienetan | 1 | 
| zentzu honetan | 1 | 
| azaleraziz | 1 | 
| hauen artean | 1 | 
| honetaz gain | 1 | 
| tzeko asmoarekin | 1 | 
| azken hauek | 1 | 
| tzearekin batera | 1 | 
| horrez gain | 1 | 
| ekar bait- | 1 | 
| betebehar nagusiak | 1 | 
| (2) | 1 | 
| eta aldiz | 1 | 
| tzea | 1 | 
| bestalde... prebalentzia | 1 | 
| x bidezko ikerketa... burutu | 1 | 
| etorkizun handikoak | 1 | 
| ahalbidet | 1 | 
| honen erroan | 1 | 
| horretarako... jarduera... -tuz | 1 | 
| ri dagokionez | 1 | 
| honetarako | 1 | 
| ela medio | 1 | 
| rekin egi | 1 | 
| oinarritu | 1 | 
| rekin bat dator | 1 | 
| ahalbidetuz | 1 | 
| oso egokia | 1 | 
| edo | 1 |