| Seinalea: bait- | 
|  Honako artikulu hau 4,5 eta 6 urte arteko adin tarteko haur oinaren eta oin-zola gangaren hazkuntza balioztatu zuen azterlan batean oinarritu da, | justifikazioa |  aldaketa hormonalak eragindako garapena adin tarte horretan hasten baita. | GMB0302-GS.rs3 | 
|  TERMCAT Terminologia Zentroak Consell Supervisor izeneko organo iraunkor bat dauka beste hizkuntza batzuetatik, batez ere ingelesetik datozen neologismo terminologikoetatik katalanera babesteko, | kausa |  espezialitateko eremu guztiak hartzen baitituzte batere beldurrik gabe. | TERM21-GS.rs3 | 
|  Euskararen kasuan beharrizan hori areagotu egin da, | kausa |  esparru horretan gure hizkuntzaren egoera ez baita primerakoa, ezta hurrik eman ere. | TERM25-GS.rs3 | 
|  termino batzuk beste luzeago batzuen baitan egon daitezkeenez, | kausa |  haien artean diskriminatu egin behar baita. | TERM31-GS.rs3 | 
|  Alde batetik, Interneteko terminoak ezagutarazteko erabiltzen den kateak, beraz, sareak berak, terminologia azkar zabaltzeaz gain --Interneteko informazioa (ia) bat-batean lortzen da--, hedapen luze-zabala du oso, | kausa |  munduko edozein bazterrera heltzen baita. | TERM38-GS.rs3 | 
|  Bi ikuspuntu erabili ditugu esperientzia hori azaltzeko: alde batetik, ikuspuntu besterik gabe akademikoa, esperientzia Itzulpengintza Berezituko eta Terminologiako ikasgaien barruko jardueren artean egin genuen-eta; beste alde batetik, berriz, ikuspuntu profesionala, | kausa |  esperientzia itzulpengintzaren merkatutik etorritako benetako eskari batek eragin baitzuen. | TERM48-GS.rs3 | 
|  Helburuak ere bi jomuga zituen: alde batetik, lanbidearen errealitaterako hurbilpen delako hori -kasurik onenean ere gelan egindako simulazio-saio batzuk baino urrunago ez doana- muturreraino eramatea, eta beste alde batetik, gaur egun batetik bestera hain usu darabilgun diziplinartekotasuna gauzatzea | justifikazioa |  nonahi eta noiznahi aipatzen baitzaigu bai itzulpengintza eta interpretaritzari buruzko nazioarteko foroetan, bai halako diziplinen inguruko ikasgaietako ikasketa-planetan eta curriculumetan ere; | TERM48-GS.rs3 | 
|  eta buru modura jokatzen dutenak ere, lehenengo gunean kokatzen dira, | kausa |  osagarria eskuinaldean hartzen baitute (eslomar-se / desplomarse, desfullar / deshojar). | TERM50-GS.rs3 | 
|  baina bestetik interesgarriak dira oinarrizko ikuspegitik, | kausa |  beraietan jokabide kuantikoa azaltzen baita. | ZTF11-GS.rs3 |