FIL102-1-7-EUS-A2.rs3 (25) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Gaur egungo gizartea pasibo dago. | A2 | |
2 |
Bigarrenik jarrera aktibo hori instituzio eta politikariei erakutsi | A2 | |
3 |
Akordioak (gizartearekin) egiteko konpromisoa izan behar dute. | A2 | |
4 |
Instituzio eta politikari guztien elkarrizketa. | A2 | |
5 |
Hala ere, orain arte gizarteari ez zaio galdetu nola egin. | A2 | |
6 | Nire ustez aktiboago bihurtzea da helburu nagusia. | A2 | |
7 | Aktiboago nola bihurtu? | A2 | |
8 | Horrelako foro pluraletan parte hartzera animatu | A2 | |
9 | bakoitzak bere iritzia eman | A2 | |
10 | eta besteena zein den ezagutuz. | A2 | |
11 | Proposamen hau gizarteari begira da, | A2 | |
12 | ez instituzioei begira. | A2 | |
13 | Jarrera aktibo hau ere manifestaldietan erakutsi daiteke | A2 | |
14 | eta ez da nahikoa kexatzea | A2 | |
15 | eta besteek zerbait egitea itxarotea. | A2 | |
16 | eta kontuan hartzeko egin. | A2 | |
17 | Politikariek gure interesak islatu behar dituzte | A2 | |
18 | eta beraz, guk esaten duguna gehiago hartu behar dute kontuan. | A2 | |
19 | Plataformak daude politikari desberdinak batu eta haiekin akordioetara heltzen direnak. | A2 | |
20 | Beraz interesgarria da | A2 | |
21 | elkarrizketa eta interesak defendatzeko. | A2 | |
22 | Ikuspuntu guztiak kontuan hartu, partidu politiko guztiak. | A2 | |
23 | Kondenatzea ez da garrantzitsua, | A2 | |
24 | oraindik frankismoa kondenatzen duen partidua dago eta... | A2 | |
25 | Euskal Plataforma bat. | A2 | |