FIL115-1-8-EUS-A2.rs3 (29) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Lehen izan ziren baldintzak, | A2 | |
2 |
Ausartak, ausartak izan, | A2 | |
3 |
Gauzak analizatzerakoan | A2 | |
4 |
Gatazka zer da? | A2 | |
5 | suetena sortzeko, | A2 | |
6 |
Denbora. | A2 | |
7 | berriz errekuperatu; | A2 | |
8 | ez ziren baldintza leloak izan, | A2 | |
9 | eta denok harrituta utzi gintuzten. | A2 | |
10 | Zergatik ez dira orain errekuperatzen? | A2 | |
11 | Zer da gatazka? | A2 | |
12 | botoekin pentsatu gabe. | A2 | |
13 | Orduan izan ziren baldintzak betearazi gure politikoei; | A2 | |
14 | esate baterako, presoak legez ekarri Euskal Herrira, | A2 | |
15 | eta baita ere exijitu ETAri, eta kale borroka behin eta betiko indarkeria uzteko, | A2 | |
16 | Euskal Herriko gehien borondateari kasu eginez. | A2 | |
17 | Biktimak bere lakuan jarri. | A2 | |
18 | bestearen azalean geure burua jartzea; | A2 | |
19 | beti besteari exijitzen dizkiogun gauzak, denok egin behar genukeena da | A2 | |
20 | gustatzen ez zaizkigun ideiatan ere sartu behar dugu. | A2 | |
21 | Eta zer lor daiteke? | A2 | |
22 | Errealistak izan (gazteentzat); | A2 | |
23 | (independentzia kulturala). | A2 | |
24 | Hainbeste gauza geroari eskatzen dizkiogu, | A2 | |
25 | pentsatuz geroak, adibidez independentzia batek, gauza denak konponduko dituela. | A2 | |
26 | Zer emango liguke independentziak? | A2 | |
27 | Jakinarazi gazteei zer egiten dugun gure nortasunagatik (euskaragatik eta abar). | A2 | |
28 | Gauzak ez direla azkar egiten, pausoka baizik, | A2 | |
29 | eta horretarako egunero eta orain egin behar ditugu gauzak | A2 | |