FIL116-1-8-EUS-A2.rs3 (24) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Besteari bete ezin duela dakigun baldintzak eskatzeko ordez, | A2 | |
2 | Adibidez, bortxakeria salatzeko eskatu ordez, | A2 | |
3 | Besteak, ezinbestean, behar dituen baldintzak sortu: | A2 | |
4 | Gizartearen eskaerari kasu egin | A2 | |
5 | Mahai hori gizartearen hitza eta ispilua izan dadin | A2 | |
6 |
Alde anitzen, ezberdinen arteko ekimenak landu eta bultzatu: | A2 | |
7 |
Biktima edo/eta presoen gaiak bere lekuan kokatuz tratatu | A2 | |
8 | Presoen gaiari irtenbidea eman, | A2 | |
9 |
Komunikabideen trataera desegoki eta kaltegarriak salatu, | A2 | |
10 | oztopo horren aurrean aterabideak izan daitezkeenak baloratu, | A2 | |
11 | zirrikituak aurkitu. | A2 | |
12 | bortxakeria oztopo bat dela adieraztea. | A2 | |
13 | suetena... | A2 | |
14 |
Alderdien mahaia: | A2 | |
15 | horretarako beharrezko baldintzak argitu | A2 | |
16 | eta aurrera egin. | A2 | |
17 | eta beharrezkoa dena diskrezioz egin. | A2 | |
18 | gizartearen parte-hartzea bultzatu. | A2 | |
19 | txikiak eta handiak, herri mailan edo Euskal Herri mailan, Ahotsak ekimena bezalakoak, eta edozein gertaeraren aurrean alderdikeriatik babestuta egongo direnak. | A2 | |
20 | eta premiei erantzun, | A2 | |
21 | gatazka korapilatzeko elementu gisa ez erabiliz. | A2 | |
22 | berradiskidetzea landu. | A2 | |
23 | eta ahal den neurrian, | A2 | |
24 | eta dagokionak zuzendu. | A2 | |