FIL2684-567-59-EUS-A2.rs3 (19) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Kontsulta aukera bera deslegitimatzea. | A2 | |
2 | Kontsulta egin edo ez, | A2 | |
3 |
Emaitzen balioa mugatzea. | A2 | |
4 | Norberaren interesera "irakurri" eta erabili. | A2 | |
5 |
Euskal Herriak zer nahi duen erabakitzeko ahalmena Estatuaren interesen menpeko bihurtu. | A2 | |
6 |
Hori da benetako demokrazia ariketa. | A2 | |
7 | Ez lau urtean behin botoa eman | A2 | |
8 |
Gizarteak berak duen garrantzia eta boterearen jakitun eta jabe egingo da. | A2 | |
9 | Iritzia emateak balio duela ikasiko du. | A2 | |
10 |
Galdera beraren planteamendua. | A2 | |
11 | Zer eta nola galdetu | A2 | |
12 |
Kontsulta nori egiten zaion. | A2 | |
13 | Euskal Autonomi Erkidegoko biztanleei bakarrik, Hego Euskal Herrira mugatu, Estatura zabaldu? | A2 | |
14 |
Kontsultaren emaitzak benetan kontua hartuko diren | A2 | |
15 | alderdi batzuen interesen menpe geratu | A2 | |
16 | eta aurrez jada horren balioa bera zalantzan jartzea. | A2 | |
17 | eta alderdiek beraiek pentsatu hortik aurrera guztia libre dela. | A2 | |
18 | eta zer eta nola ulertzen den. | A2 | |
19 | (mugak edo muga ezak aurrez ondo zehaztu). | A2 | |