FIL2841-567-73-EUS-A2.rs3 (18) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Alderdi politikoek nahi ez dituzten erantzunak jaso ditzakete | A2 | |
2 |
Beste aldetik, zer galdetzen ere garrantzitsua da | A2 | |
3 |
Alderdi politikoen iritziak eta egiteko moduak indartzeko egitea, | A2 | |
4 |
Parte hartzen ez duten alderdi politiko eta herritarrak nola bildu gatazkaren konponbidearen bilaketan? | A2 | |
5 | Herritarren iritzi eta bizipena ezagutzera eman daiteke | A2 | |
6 |
Hortik, bakearen bidean hurrengo urratsak zeintzuk izan daitezkeen diseinatu daiteke. | A2 | |
7 |
Zalantzarik handiena kontsultaren izaera eta horren erabilera izan daiteke. | A2 | |
8 | Baita zein unetan egiten den ere. | A2 | |
9 |
Hori guztia kontuan hartu ezik | A2 | |
10 | Jaramon egingo zaion herritarren nahiari? | A2 | |
11 | Konponbiderako lagungarri izango da? | A2 | |
12 | Onartzen ez duenak galdeketan parte hartzea nola batu proiektu bateratuan? | A2 | |
13 |
Iritzi desberdinak plazaratzeko aukera. | A2 | |
14 | behin herritarrak galdetuta. | A2 | |
15 | eta hori argi azaldu beharko litzateke aurretiaz. | A2 | |
16 | hau da, xede nagusia ez izatea gatazkaren konponbidea. | A2 | |
17 | eta arazoaren ikuspegi desberdinak agertzeko aukera eskaini dezake. | A2 | |
18 | banaketa handiagoa eragin baitaiteke. | A2 | |