FIL3265-67-60-EUS-A2.rs3 (17) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Bai erabat. | A2 | |
2 |
Ez dakit horrek zerbait konponduko duen, | A2 | |
3 |
Kontsultak oso baliagarriak dira, | A2 | |
4 | Kontsultak ez dira amaitu behar | A2 | |
5 | Jarraipena izan behar dute kontsultek. | A2 | |
6 |
Herritarren soberania egokien gauzatzen laguntzen duen tresna da kontsulta. | A2 | |
7 |
Beste kontu bat da kontsultaren forma eta edukia, | A2 | |
8 | erabakiak hartu behar dituzten horiengan. | A2 | |
9 | kontsultaren emaitzak zein eragin izan behar lukeen | A2 | |
10 |
Beste kontu bat da | A2 | |
11 |
Denok dakigu zein ondorio ateratzen duten alderdiek hauteskundeetako emaitzekin. | A2 | |
12 |
Beti ere, emaitza nolabait manipula ezina izan dadin | A2 | |
13 | baina garrantzizkoa da arazoa jasaten duen subjektua kontsultatzea. | A2 | |
14 | nire ustez, etorkizuneko politika egiteko tresna nagusia. | A2 | |
15 | "behin betikotzat" hartzen den erreferendum gisako batekin. | A2 | |
16 | eta nori galdatzen zaion ( zein adinekoei, zein lurraldekoei, e.a. ). | A2 | |
17 | unibokoa izan behar luke | A2 | |