FIL951-2-81-EUS-A2.rs3 (17) |
EDU | Segment | Tagger | Central Unit |
1 | Hiru ideia interesgarrienak: | A2 | |
2 |
Panorama oso beltz dagoela, | A2 | |
3 |
Biolentzia edo indarkeria alde bietatik dagoela, | A2 | |
4 |
Behar beharrezkoa da kanpoko tartekaritza edo bitartekaritza, | A2 | |
5 |
Gutxien gustatu zaidana: | A2 | |
6 |
"Autodeterminazioari uko egin" eta "soberanismoari" | A2 | |
7 | eta gure artekoa ezinezkoa bada ere, | A2 | |
8 | umeak ondo heztea arlo horretan, balore batzuk edo "etikan hezkuntza" eskaintzea, | A2 | |
9 | bihar etzi beste gogo batekin ekin diezaioten arazoari, | A2 | |
10 | burua "garbi eta elkarren arteko gorrotorik gabe" izanda. | A2 | |
11 | bata nabarmenagoa eta bestea ezkutukoa ("solapada" aipatu zuen hizlariak) izan arren. | A2 | |
12 | Beraz, biak utzi behar dira alde batera. | A2 | |
13 | objektiboagoa delako. | A2 | |
14 | ETA existitzen den bitartean. | A2 | |
15 | Horrek herri moduan desagertzea suposatuko luke | A2 | |
16 | eta hori ez da zerbait "eskaintzea" elkarrizketa edo hitz-egite prozesu horretan, | A2 | |
17 | gure burua saldu eta hiltzea baizik. | A2 | |